Egy egészségesebb élet

Citrusos rizskoch, cukormentesen

Garantáltan a család kedvence lesz, semmi kétség! Nekem ez amolyan nyári desszert/második fogás, mert szerintem hidegen az igazi. Enyhén citrusos ízzel képzeltem el, friss, szintén hűs gyümölcsökkel a tetején, egy falatnyi lekvárral díszítésként. Íme, az én változatom!... Tovább »

Dupla sajtos, sült csirkemell basmati rizzsel

A Férjem kívánsága volt ez az igazán laktató, viszonylag gyorsan elkészíthető étel, ami nálunk a húsvéti, ünnepi teríték dísze lett végül. Basmati rizzsel és salátákkal (madársaláta és ruccola) tálaltam. Hozzávalók: 1000 gramm csirkemell 250 gramm tejföl (nálam 12%-os zsírtartalmú) 2 darab ’L’-es méretű tojás 5 gramm metélőhagyma Ízlés szerint só (nálam 5 gramm) Néhány csipet… Tovább »

Rizses csirkemell szilvaszósszal gazdagon

Még ősszel fagyasztottam le egy kevés szilvát, mondván, jó lesz az, ha télen csak be kell érte nyúlni. Akár egy kis sütemény vagy szósz/lekvár miatt. Végül az utóbbi verzió alapjául szolgált, szerintem pompás párosítás a kakukkfüves csirkemell és rizs páros mellé. Én most basmati rizst használtam fel, de természetesen barna rizzsel is készíthető. Vörös- és… Tovább »

Hamis tejberizs goji bogyóval cukormentesen

Amióta életmódot váltottunk nálunk a tejberizs nem is tejberizs már. Hogy miért hamis? Mert nincs benne tej, a szénhidrát tartalmának csökkentése miatt (is) tejszín és víz keverékével készítem és basmati rizzsel. Szeretem, mert egy húsos leves után nagyszerű második fogás, a fiúnk is imádja, főleg ha goji bogyó is kerül rá. Hozzávalók: 250 gramm szárazon… Tovább »
Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!