Egy egészségesebb élet

Egy pohár szuper uzsonnát?

Hogy miért szuper? Mert szinte csak szuper élelmiszerek kerültek ebbe a chia pudingba, így bátran leírhatom, hogy ez egy kifejezetten egészséges desszert, amit nyugodt szívvel tettem az asztalra a családomnak. Tej-, tojás-,  és cukormentes finomság:

SAM_5685
Gyümölcsös chia puding

Hozzávalók:

50 ml kókusztejszín

150 ml víz

40 gramm chia mag

15 gramm goji bogyó

15 gramm négyszeres erejű természetes édesítőszer (vagy más egyéb ami 60 gramm cukornak felel meg)

10 gramm búzacsíra (ha ezt kihagyjuk akkor gluténmentessé is tehetjük)

+ ízlés szerint gyümölcs (nálunk kiwi és sárgadinnye)

Elkészítés: kimértem a kókusztejszínt, amit felöntöttem 150 ml vízzel. Majd belemértem a chia magot, a goji bogyót, a búzacsírát és az édesítőt is. Alaposan elkevertem és hűtőbe tettem egy órára. Mikor a chia magok jól megszívták magukat és megdagadtak a hígított kókusztejszínben, felszeleteltem a gyümölcsöket. 

Én a következőképpen osztottam el két nagy -a férjemnek és magamnak- és egy kicsi -a nagyobbik gyermekünknek- pohárra:

 

SAM_5687
Felosztása: 40 gramm chia puding, 35 gramm kiwi, 50 gramm chia puding, 50 gramm sárgadinnye, 30 gramm chia puding

Az egész chia puding kalóriatartalma 392 kalória lett illetve 26 gramm szénhidrátot tartalmazott.

A diétám szabályai szerint: 100 gramm pudingban 9 gramm CH és 143 kalória lett. A képen látható pohárban 209 kalória és 13 gramm szénhidrát lett nekem. 

Jó étvágyat!

13720671_1031677386867966_1821361263_o

Ha nem szeretnél lemaradni semmiről, akkor iratkozz fel a hírlevélre és minden hétfőn értesítelek az elmúlt hét cikkeiről!

És kérlek, az engedélyem nélkül:

do-not-copy-160138_1280

Köszönöm!

Kommentek


Kommenteléshez kérlek, jelentkezz be:

| Regisztráció


Mobil nézetre váltás Teljes nézetre váltás
Üdvözlünk a Cafeblogon! Belépés Regisztráció Tovább az NLCafé-ra!